Sunday, March 22, 2009

Det var den säsongen

Sista matchen i kvalet till div. III är färdigspelad. Vi går upp, och vi slutade på en andraplats i tabellen med endast ETT set till godo till trean Solna. Där ser man vad vårt gedigna slit från förra helgen att ta ett set gav resultat.

Dagens match var egentligen skittråkig. Det blev ingen match alls. Vi servade väl hem det mesta och när bollen väl kom över till vår sida kunde vi anfalla den till döds direkt. Sådana matcher gör att vi till slut inte är särskilt seriösa. Dagens bild säger väl allt?

" I'm siiiiiinging in the sal. Just siiiinging in the sal!"

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

he he, ja visst är bilden lite skoj, så kunde inte låta bli :)
See ya

2:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

hmm, innan Fjant kommer rusandes med ordboken, det fattas väl ett litet 'g' där i 'singing', eller pysslar du med nåt annat som jag inte riktigt har koll på (som vanligt med andra ord)?

3:01 PM  
Blogger Johanna said...

Well, I don't know how to siiiiin men det var inte det jag tänkte påpeka heller. Jag vill mest säga att det var Solna som slutade på tredje plats efter oss, och inte Bromma :)

4:04 PM  
Blogger Ica said...

coach- äsch då. Måste ändras. Jag tror det blev många sådana bilder igår.

fjant- ja, du ser. jag får aldrig nåt rätt numera.

4:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Angående bilden vill jag bara uppmärksamma er på att en av spelarna ser ganska aktiv och fokuserad ut, lite småfjantig kanske, men definitivt aktiv.

1:07 PM  

Post a Comment

<< Home