Monday, October 22, 2007

Utmanad

Jag fick utmaningen ewa.

Här är reglerna:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Mina 7 sanningar:
1. Jag är väldigt lättstressad
2. Jag avskyr att komma för sent
3. Jag har förvandlats från en icke-sovare till en jag-älskar-att-sova-person
4. För det mesta är jag på tok för feg för att våga cykla släppstyre, fast jag ser mig som en tuffing inom allt annat
5. En av mina största rädslor är att bryta näsbenet
6. Jag är en smula hypokondrisk, men inte att jag tror att jag ska få cancer och annat farligt utan jag får mest panik om folk nyser på mig, erkänner att de har maginfluensa eller har ett öppet munsår och liknande.
7. Jag kan inte dricka vanlig cola, utan det måste vara cola light eller zero. Samma sak gäller pepsi.


Jag utmanar: Heléne , Lotten, Johanna, Christina, Mike, Åsa och Gloria.

6 Comments:

Blogger Heléne Eriksson said...

Utmaningen är antagen.

("cykla släppstyre" var ett himla kul uttryck)

6:34 PM  
Blogger Lotten Bergman said...

Men pfffffffffft vad kass jag är på att sprida ryktet att jag inte gillar att svara på utmaningar!

Återkommer i frågan!

6:42 PM  
Blogger Ica said...

helene- det heter så i min värld.

lotten- du har förmedlat detta måååånga gånger förr. det är därför det är så roligt att ge dig dem.

7:20 PM  
Blogger GO said...

my goodness, nu har jag svarat o det tog över en timma. tog det seriöst vettu ;)

9:43 PM  
Blogger Översättarhelena said...

Cykla släppstyre gör inte jag heller - men det är bara för att jag inte kan! Jag har bara så pinsamt dålig balans.

10:27 PM  
Blogger Ica said...

gloria- Se där ja. Här är vi seriösa.

Ö-helena- jag kan...ibland. Det beror helt på vilken cykel jag har. Med med tanke på att mina cyklar hela tiden blir stulna så hinner jag ju aldrig testa innan jag måste hoppa på en ny cykel. Livsfarligt.

8:49 AM  

Post a Comment

<< Home