Thursday, August 30, 2007

Dag S som i skriva

Okej, nu har jag skrivit ner massa frågor i mitt viktiga block med saker som "Bil? Behövs det?", "Ringjobb, vad är det?", "Fotboll, bör jag kunna?" Och så vidare.

För att inte bli för förvirrad i mig själv kunde jag inte med att ta alla mina nya kläder på så jag har gjort en mjukstart genom att ta på mig relativt snygga jeans (icke baggy), en av mina nya toppar och sen lite finare skor än mina snorgröna sneakers. Det borde väl greja biffen.

Jag har försökt fixa håret så det inte står på alla håll och kanter och likså sminkat mig diskret men i ett försök att vara klädsamt.

Mycket ordningssamt har jag lånat ett tuggummi av Johanna då mina tog slut tidigare under dagen så jag inte luktar vitlök när jag kommer dit (även om jag inte ätit vitlök på länge).

Jag har dessutom petat naglarna men glömt ta bort mitt avskavda lack. Det har jag dock suttit och petat på det under morgonen så det nu nästan är avlägsnat.

Med andra ord ska jag väl vara redo nu. Dock skulle jag få kaffe. Hur ordnar man det snyggt utan att behöva bälja i sig denna äckliga dryck? Mer redo kan jag inte bli. Eller, det kan jag säkert, men inget jag tänkt på nu. Jag ska gå dit och vara så bra jag bara kan. Nåja, det bör väl gå ganska snabbt.

3 Comments:

Blogger Unknown said...

good luck sweetheart=)

3:03 PM  
Blogger Heléne Eriksson said...

Hoppas att det gick bra! Räknar med en rapport senare!

9:40 PM  
Blogger Lotten Bergman said...

Rapport, rapport!

8:38 AM  

Post a Comment

<< Home