Monday, July 02, 2007

Förutsättningar för kommande vecka

När klockan är sex på morgonen och man insett att cykelkedjan som gick av på mitten i fredags ännu inte är lagad och att ens jobbkläder som hängdes på tork igår inte har torkat känns det som att veckan kunde börjat med bättre förutsättningar.

Wow, räkna lix på den meningen. Nåväl. Jag är ju ute i god tid. Solen skiner ute, än så länge. Cykeln ska vara klar i eftermiddag. Gilmore Girls börjar klockan fem på morgonen och även om jag inte är överdrivet förtjust i det programmet är det helt klart godkänd frukostunderhållning nu när jag kollat på mina Simpsonboxar för många gånger.

Jag funderar på att köpa ett torkskåp.

6 Comments:

Blogger SkäggMike said...

59.

8:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

60 tror jag på!

10:27 AM  
Blogger Ica said...

Hm... okej.

2:08 PM  
Blogger SkäggMike said...

Tror? Här tros inget.

4:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag TROR på denna uträkning!

Antal meningar (M): 1
Antal ord (O): 44
Antal ord med fler än 6 tecken (L): 7

Genomsnittlig meningslängd (Lm = O / M): 44
Andel långa ord (Lo = L / O * 100): 15,91
Läsbarhetsindex (LIX = Lm + Lo): 60

4:53 PM  
Blogger Ica said...

Oj, hjälp. Lixslagsmål i min blogg!

5:09 PM  

Post a Comment

<< Home