Friday, June 01, 2007

Fortsatt bloggning om examensfesten

Min mening med den här bloggen är att alla ska kunna roas av det som står här, oavsett om de känner mig eller inte, men nu får ni okända där ute ursäkta. Festen i onsdags var bland det roligaste jag vart på, och människorna där är folk jag fått lära känna här när jag flyttade och som alltid kommer finnas i mitt hjärta och minne. Därför tänker jag nu länka vidare till vänners bloggar med bilder från spektaklet. Pytti har många egobilder, Johan har många galna och toksnygga bilder, Annika har flest hemmabilder och också lyckats med att få mig att se nerdrogad ut på samtliga. Knalla dit. Så länge lånar jag två av Johan.

Vaddå? Vem kör INTE omkring sin studierektor i en skrivbordsstol då och då?

Ringdans var väl något man sysslade med på 1930-talet väl?

5 Comments:

Blogger Moggelito said...

This comment has been removed by the author.

4:53 PM  
Blogger Moggelito said...

..jag brukar inte köra min studierektor i kundvagn. Jag brottas med våran (ja min alltså)rektor emellanåt istället.

..snart så SKA jag vinna.. ;)



Ikväll då. jag tippar 1-2 till de röd/vita, men hoppas såklart på svensk seger..

4:56 PM  
Blogger Ica said...

Jag vinner hela tiden mot vår studierektor. Jag är ju hans personliga assistent.

Jag vill inte tippa ikväll. Jag har lite dåliga vibbar.

4:56 PM  
Blogger Moggelito said...

..jag är så jä-a besviken. Inte alls kul att vinna dag. Första halvlek var ju grym, men sedan slutade di svenska spela.. Ikväll dog en del av fotbollen...

10:39 PM  
Blogger Ica said...

mogge: kan inte annat än hålla med.

12:21 AM  

Post a Comment

<< Home