Sunday, April 15, 2007

Kinderkillen

Får man vid nästan 25 års ålder bli kär i en kändis? Eller helt enkelt drabbas av sån-ska-jag-bli-när-jag-blir-stor-sjukan. Det drabbar mig för jämnan. När jag som vanligt i snortider satt och kollade på tv.nu för att se om det var något vettigt på burken under kvällen fick jag till min förtjusning se att han skulle vara med i Parlamentet. Helge Skoog? Henrik Schyffert? Henrik Hjelt (Han är iofs ganska hot också)? Nej, givetvis tänker jag på Magnus Betnér. Sådan ska jag bli när jag blir stor, eller ska jag gifta mig med honom så jag får skratta hela tiden. Mer bitsk, ilsken och bitter humor får man leta efter. Precis i min smak. Dessutom är grabben lika rabb i käften som ett bajenfan springande från Black Army. Det är något som i min smak är högt respekterat, för att inte tala om hur coolt det är. Han förgyllde hela söndagskvällen med sina bittra uttalanden. Eftersom jag har en vän som slänger ut mitt nummer till höger och vänster kanske man kan hoppas att det någon gång hamnar hos honom. Om inte annat kan vi ju battla i att vara nosiga, kaxiga och alldeles... alldeles underbara. *Suck*

Tre överraskningar i en: humor, snyggo och pengar nog till oändlig mängd choklad

22 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Visst får man det. Speciellt när personen i fråga är så snygg som Magnus.

10:37 PM  
Blogger Ica said...

vilken tur :)

11:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Snygg vet jag inte men oo så rolig! :)

11:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Håller med!
Jag har glatt mig så att han ska komma hit till min stad och jag har tänkt "då ska jag minsann gå och se/höra honom". Och vad händer? Jo, just den dagen så är jag på väg till USA. Men hallå, hur dålig planering kan jag ha?

8:00 AM  
Blogger Ica said...

johanna: jooo, ganska så snygg. med tanke på roligheten.

ewa: mycket dålig tajming. men USA är ju inte direkt fy skam... väl?

9:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nä, USA är inte fy skam. Men tänk om jag hade rest på lördagen istället för på fredagen, då hade jag ju hunnit med bådeoch...

12:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

annika är också kär i honom. catfight?/ pytti

3:47 PM  
Blogger Heléne Eriksson said...

Shiet, det finns alltså fler än jag som drejlar över honom? Ska vi klona honom och ta en varsinn?

3:57 PM  
Blogger Ica said...

ewa- ja, så kan det ju tyvärr vara.

pytti- äh, hon får väl hålla sig till Magnus, Tobbe och alla andra hon är kär i. Man kan inte få alla.

helene- Tja, jo, jag har sett en ring på hans finger så jag tror nog det.

5:02 PM  
Blogger Heléne Eriksson said...

Attans. Säger bara det.
(och låtsas som om jag hade haft en chans om så inte var fallet, med ringen då menar jag)

9:11 PM  
Blogger Unknown said...

jaa, man måste ha kvar sina när-jag-blir-stor drömmar!! Bra val, tror Betnér och du skulle bli ett utmärkt par. Dock vet jag inte om det skulle bli uthärdligt med er i samma rum, med tanke på all sarkasm som skulle flöda.. ps. kort på mc-åsa i bloggen ;-) puss!

12:06 AM  
Blogger Ica said...

Helene- ja, så kan man med uttrycka sig.

Mc-bruttan- vad bra. då kan du ju ha kvar killarna i 3t :)
Haha, nä, umgås med oss två för länge skulle nog vara knäckande.

11:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

Och faktum är att ni skulle passa väldigt bra ihop! Äktenskapstycke faktiskt !! Pån bara :)

5:43 PM  
Blogger majsan said...

Ska försöka cirkulera ut ditt nummer till honom så snabbt jag bara kan. Ska genast bege mig till kopiatorn för att trycka upp flygblad med ditt telnr.

6:01 PM  
Blogger Ica said...

Christina- Ja, visst skulle vi. Hmm, fattas bara att han kanske med ska få veta det.

Majsan- Njaaaa, flygblad är väl liiite att ta i?

6:43 PM  
Blogger Villa Viola said...

Imorgon klockan 21.00 får du sätta på kanal 1, då är nämligen din hunk Magnus Betnér i rutan! :)

8:13 PM  
Blogger Johan F. Wahlberg said...

Nu vill ju jag också ha honom *bluargh*

10:02 PM  
Blogger Ica said...

sofie- ja, jag vet, men då var jag såklart iväg på volleyboll. Men tack för tipset.

johan- get your hands off. Du får ragga på Pinghis Kahn istället. Med dig som konkurrent kan jag ju glömma honom.

10:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

jo faktiskt så har jag redan tingat honom, du är lite sent ute Ica, sorry

11:24 PM  
Blogger Ica said...

annikan- håll dig till din magnus och schlagerfjollor och allt vad det är. Man kan inte tinga hela världen. Hade du inte dessutom tingat han Tobbe Trollkarl?

8:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

det är bara att bli kär! just nu är jag kär i alla möjliga. Vårkänslor!!! :)

10:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Klart man får!!!

Själv har jag låtit plåta mig intill Johnny Depp på Madame Tussauds. Fånigt va, men det var ju näääästan som den riktiga Johnny ... eller?

Not. Men ändå!

8:47 AM  

Post a Comment

<< Home