Saturday, January 06, 2007

Finn fem fel! Eller ett

Lottens blogg dök ännu en av dessa härliga utmaningar upp. Just den här väckte den fabulerande delen av Ica till liv och fick henne väldigt snart att inse att det kommer inte bli något pluggande gjort förrän hon publicerat en blogg i ämnet och inte längre behöver fundera på konstiga saker och lögner.

Jag ska nu skriva fem saker om mig själv. Dock är bara fyra av dem sanna. Det är nu upp till er, läsare, att gissa vilken som är lögn. Bara släng med gissningar. Priset som står på spel är äran. Anna bör ju ha en god chans då hon har sagt att hon känner mig lika väl som att "Jag skulle bli miljonär om jag ställde upp i Vem vill bli miljonär och ämnet var Ica."
Så, gissa på, även mamma, moster, Annapannas mamma och övriga.

1. Jag har vart med när de sprängde en byggnad under inspelningen av Matrix Revolution i Sydney.

2. Jag har varit magsjuk i fyra olika världsdelar.

3. Jag har räddat mer än 70% av samtliga straffar som slagits mot mig under hela min karriär.

4. Jag har sagt "Jävla!" på tok för högt i tv med en bulle i munnen.

5. Jag har blivit övertygad om att jag skulle tjäna stora pengar på att jobba som erotisk massör.

Rätt svar kommer någon gång under söndagen. Om jag är i skrivtillstånd efter en hel dag med volleybollsspelande i Örebro av alla ställen.

12 Comments:

Blogger Lotten Bergman said...

Snicksnack, du har motat bort minst 75 % av alla skott.

11:39 AM  
Blogger Ica said...

Jamen det står det ju med. Mer än 70% kan ju vara 99%. Eller hur?

12:11 PM  
Blogger Sara Ödmark said...

Jag tror att tvåan är falsk. Men vad vet jag, jag snubblade ju bara in här av en slump.
Den får min röst i alla fall, de andra fyra sakerna lät mycket roligare.

12:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag är helt övertygad att nr 1 är falsk, eller nu blir jag lite osäker nej jag sätter nr 1. Det är den enda punkt som jag inte kan minnas att jag hört dig prata om, eller har du?! Eftersom du är ett Matrix fan borde du ha varit eld och lågor över detta. Det skulle vara punkt 3 annars men eftersom du är en sådan suverän målis måste den vara korrekt!!
Mitt svarar får bli nr 1!
Puss puss
Anna-Panna (Zaki)

12:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Trean ska bort, trean ska bort! Hoppas att allt det andra är sant.

/Anna, som inte har räddat en straff i hela sitt liv

1:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

ingen dålig lista det där! jag säger att 2an är falsk, trots att mitt geografiska sinne är lite kääss..puss! /åsa

1:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det är ju tur att man inte svarar som alla dnra iaf. 1:an är falsk. "Eller.. jag vet inte..."

7:12 PM  
Blogger bästisgrannen said...

Jag tror att du har varit magsjuk i fem olika världsdelar, därför är tvåan falsk.

8:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag gissar på tvåan. (Gissa gärna hos mig!) ;-)

8:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Eftersom jag är en person som har lätt för att bli generad så säger jag femman -- bortbortbort!

9:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tror tyvärr att du bara räddat 68% av alla straffar.

7:11 AM  
Blogger Lotten Bergman said...

Jag ser nu att jag har läst bortitok och gissat i november. Du får härmed tillåtelse att dela ut ett straff till mig. Straffspark?

1:21 PM  

Post a Comment

<< Home