Friday, August 18, 2006

Jag har blivit utmanad av Maja

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
1. Truckchaffis på IKEA centrallager
2. Dagistant/Lärare
3. Rullstolsmontör
4. Stall/hästskötare


Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. The horse whisperer
2. Good Will Hunting
3. Girl interrupted
4. Speed

Fyra städer jag har bott i:
(Hultet är ingen stad utan by, så den räknas inte)
1. Malmö
2. Eskilstuna
3. Sydney
4. Växjö

Fyra tv-serier jag gärna ser:
1. Simpsons
2. Arkiv X (ja, det stör mig fortfarande att Mulder inte är med)
3. Dokumentärer av olika slag (nä, ingen serie, men ändå)
4. Nä, jag är väl helt enkelt inte mycket för just tv-serier

Fyra ställen jag vill åka till:
1. Västindien
2. Florida
3. Nya Zeeland
4. Något afrikanskt land

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
1. Aftonbladet
2. Bloggar av olika slag
3. Hotmail
4. Blocket

Fyra favoriträtter:
1. Kräftor, rätt och slätt
2. Sushi
3. Paella
4. Övriga skaldjur

Fyra ställen där jag trivs:
1. Utanför Pinkeys i Lockington, Australien, med en kall öl och hästlukt i näsan
2. På fotbollsplanen
3. I skogen
4. Hos vänner

Fyra bloggare jag vill utmana att svara på den här enkäten:
Ida
Johanna
Mariah
Henric, fast du inte bloggar längre

3 Comments:

Blogger Lotten Bergman said...

Ja, hurra! Ica är vid datorn igen!

(Svarar du på mina sju släktfrågor också?)

9:51 PM  
Blogger Ica said...

Japp. jag ska svara på alla dina utmaningar :)

12:37 PM  
Blogger Mia said...

done! min blev dock inte så inspirerande då min kreativitet och lust inför allt har tagit ledigt idag!

3:37 PM  

Post a Comment

<< Home