Wednesday, July 19, 2006





Äh, det här gick så långsamt. Fler foton kommer inom snar framtid.

4 Comments:

Blogger Sadeyes said...

Vilka heta bruuuuudar!!! :) Men ni hejjade ju inte tillräckligt mycket, är det mästerfotografen Uffe som varit framme med kameran? ;)

Förövrigt får du gärna posta den där motorcyklen till mig. gosh va ja vill ha motocyekl, eller åtmindstonde en kille som har motorcykel!

Ha så jäkla trevligt ikväll :) KRAM

9:13 PM  
Blogger Sadeyes said...

Men gosh, insåg precis att de ligger en liten tösabit under täcket oxå, det gäller att vara uppmärksam..!! Hökögonen är i farten :)

9:15 PM  
Blogger Mia said...

vilka är brudarna då? skönt att se dig igen och kramas :)
love you

1:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

hej du! allt bra förstår jag. bild ett och två är väldigt lika varandra [dax att leka finn fem fel kanse?]. och så ville jag bara säga, eftersom jag ännu inte lärt mig hur man lägger trackbacks, att det var dina råd. de funkar!! kalas. jag väntar med spänning på fler foto. kramkram

förresten så måste jag vara anonym eftersom jag inte har något blogg-konto här [skumt] men du förtår säkert vem jag är iaf.

3:55 PM  

Post a Comment

<< Home