Friday, June 16, 2006

Jag blir mer och mer förvirrad för varje vecka, men det kanske är meningen. Man kanske med måste inse saker innan man kan förbättra dem. Känns det logiskt?

Är Sverige vidare till åttondel? Jaha, det var ju också ett sätt att ta ut segern i förskott. I och för sig tror jag inte T&T vinner mot Paraguay eftersom de har en sisådär åtta, nio man i försvaret, och då med andra ord har väldigt få spelare högre upp i planen som ges möjlighet att göra mål. Och utan att göra mål vinner man inga fotbollsmatcher. Och varför ska vi egentligen tappa poäng mot England. Så fruktansvärt bra i form verkar de inte vara.
Tack och lov för att Zlatan plockades ut. Jag tror skadan var fejkad, men det är ju bara min personliga hypotes. Jag tror återligen det var tur att Isaksson var tillbaka mellan stolparna, för trots att Paraguay inte precis ledde matchen gjorde han avgörande agerande på inlägg vilket enligt mig är en av hans specialiteter.

... och det här var en krystad uppdatering. Det är mer virrvarr innanför pannbenet än vanligt och det gör inte bloggen intressantare att läsa. Då ska man inte uppdatera. För övrigt uppdaterar jag nog främst nu eftersom jag började skriva, glömde bort vad inlägget skulle handla om och skrev lite till för att jag inte orkar sudda och gå bort.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja UT MED ZLATAN!

Du tror ej att förvirringen kan bero på att du "rör i grytan"? Jag tror att det är bra!

Be the way; VM GULD TILL SVERIGE (det händer ju aldrig, men vi kan ju hålla tummarna;) )

STORA kramar
(FÖr jag VILL krama dig!)

11:27 PM  

Post a Comment

<< Home