Tuesday, April 18, 2006

Listor listor. Jaja, jag är inte den som är den när jag blir uppmanad till saker:

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
...Stefan och köpte mer godis än hon brukade, en påse bilar
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Armen kommer inte särskilt långt och stannar vid en gardin med fönster bakom
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Hm, det var igår. Jag kollade på Plus
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
17.22 (haha, videon är 17.22!! Stereon är dock 17.23, men videon går efter text-tv. Fan vad jag är bra)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Ljudet då mina tuggummibubblor spricker och mina grannar
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?Tja, för ungefär en halvtimme sen. Knallade hem från skolan och Netto med tung packning
7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Alla mina räkningar
8. Vad har du på dig?
Träningsbrallor, t-shirt snodd från ÄIF, strumpor med Långben på, Puma vristband och underkläder
9. Drömde du något inatt?
Jag drömmer alltid och mycket. Räddade dock inga katter. Men jag åt yoggi, hade familjegräl (från tiden då vi var fyra i familjen) och hade svårt att minnas siffror
10. När skrattade du senast?
Hm, antagligen på rasten i skolan när Carro sa "Va? Har vi böcker att läsa?"
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Långbentavlor, ljushängningsgrejer, foton
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jag ser mig i spegeln i princip varje dag. Såg en fågel strax utanför Flen som uppenbarligen precis lärt sig göra looping för det upprepade han gång på gång, men konstigt...näe, det såg mest roligt ut. Jag vill också göra looping.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Vem? Utmaning? Jag trodde jag skrev en lista där jag svarade på frågor
14. Vilken var den senaste film du såg?
Ah! Hjälp! Vilken var det?Tror jag kollade på Harry Potter innan jag åkte.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Böcker, kläder, hund, häst, hus, bil, laptop, choklad, möbler, skor, resor, ett bra och behändigt hus till mor och samma till bror, presenter i massor.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Halva mitt liv då egentligen? Folk kommer ju känna till det när jag berättar. Jag är minst halvvägs till att bli en riktig ryttare (Vilket betyder att man ramlat av en häst 100 ggr. Dock inte samma häst under samma tillfälle)
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
En? EN! Vad begärs? Vad är viktigast? Inget mer krigande får jag väl ta då.
18. Tycker du om att dansa?
Oja, men jag dansar aldrig nykter
19. George Bush?
Nejtack. Jag är mätt
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Jag har alltid sagt Maximiliam, så det står jag vid. Flicka? Natalie ville jag förr, men nu vet jag inte längre.
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
OJA! Jag ska ju bli ett sönderbränt pensionärsrussin med neonrosa solskärm i Florida, eller aktiv Jillaroo i Australien. LÄTT!
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Det var på tiden
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Vilka läser? Jag tycker Lotten, Micke, Johanna och Nellan

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

katterna behöver nog inte räddas mer :) vi kan ju flytta till Florida tillsammans sen då när vi blir russin ;)

5:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

Oj, jag trodde att jag redan hade svarat på den där listan.. men jag letade i min blogg och hittade inget :P Så nu gör jag den!

1:09 PM  
Blogger SkäggMike said...

Bah! Jag får väl svara på den då, så fort min blogg är uppe och tuffar igen.

2:57 PM  
Blogger Lotten Bergman said...

Skiiiit. Ok. Fast inte idag! Måste susa till Sundsvall!

10:22 AM  

Post a Comment

<< Home