Wednesday, November 30, 2005

Ögonen vill inte alls vara med idag. De har satsat på en tjuvstart på julen och därför skaffat sig en rejäl viktökning. Jag orkar knappt hålla ögonlocken upp ju. Mycket opraktisk eftersom en tenta ska skrivas om 2,5h. Jag har inte fattat hur rättningen går till, om man ska behöva sitta till elva eller inte. Så länge har jag aldrig suttit ju. Men men. Vart uppe sedan halv sex nån gång och försökt slå in lite till. Dock hamnade jag här. Mycket olämpligt.
Jag vill så hemskt gärna bli G på denna tentan, även om det känns som en hopplös önskan. Omtenta kommer ju också bara bli att läsaläsaläsa, men inte förstå, och man känner sig lätt en smula dum i huvudet då. Ingen angenäm känsla.
Funderar nästan på att bli religiös, bara jag klarar tentan, men det är väl lite väl desperat, så jag låter bli. Får hoppas att ödet är på min sida istället, eller att någon trevlig alien vid namn Fritz kan zappa ner lite extra hjärnceller fyllda med information vizualisation.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home