Tuesday, October 25, 2005

Årets längsta dag tror jag. Åtminstone om du frågar mitt huvud (vad frågar man annars?). Har i alla fall trallat igenom ett riktigt bra träningspass även om turen dit och hem var föga roande då man iklädd sitt fina lila regnställ höll på att blåsa in över Tuna Vallen.
Nog om det, anledningen till att jag skriver idag är för att föra ut en liten efterlysning. Jag vet att några av mina många söta klassisar och andra läser här. Jag är nämligen i behov av lite halloweenfeeling, och undrar om någon har någon liten trevlig assocear eller liknande att bara låna ut till mig under nästa fredagskväll? Det ska inte intagas någon alkohol i dem, så de kommer med andra ord inte gå sönder. Så om nån har typ ett par djävulshorn med en trevlig gaffel till eller nåt och känner sig generösa så hör av er till Ica :)
Kom nu på att min anmälan ska vara inne imorgon. Eftersom jag jobbar mellan 13-20 och ska hinna med att träna innan är det bäst att jag skriver klart det nu. Hm, jag trodde vår slutrapport från förra kursen skulle vara det sämsta jag nånsin var med om och lämnade in. Jag ändrade mig i denna stund. Anmälan leder inför nästa kursstart.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home