Tuesday, September 27, 2005



Mycket intressant kurs jag och Maja påbörjat. Synd bara att läraren inte dök upp, så ännu har vi inte lärt oss något om Eskilstuna eller Västerås, men vi har fixat så båda två har fått tag på alla tre böckerna vi behöver. Känner mig som en duktig bibblotant.

Idag måste även vara en lite skrytsam dag: Resultatet från Stabyracet publicerades idag på Stabyhouns hemsida. Min lilla gris kom på fjärde plats! Av alla hundar som sprang, vilket var en hel del. Hon var tre futtiga ynkliga hundradelar efter vinnaren och sprang på fina 4,2 sekunder. Hon är snabb min lilla gris. Jag tackade samtidigt min lyckliga stjärna för att de inte klockade förarna. Då hade vi helt plötsligt rasat på listan känns det som.
Ja, det var inte så lätt att flytta på bilderna, men man måste ju få testa fel första gången :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home