Saturday, August 20, 2005

Ojdå, hur gick det här till? Intressant fredag om jag får säga det själv. Smått förvirrande. Det verkar som jag fått jobb, men jag är inte riktigt säker. Dock ska jag nog klanta till mig rejält för att inte få det om jag uppfattat saken rätt. Nästa vecka skulle jag börja gå bredvid. Tror jag. Så nu ska jag bli bibliotekstant. Häftigt! Kommer dock inte låna ut så många böcker, för när jag väl är där tänker jag lägga beslag på alla själv. Tänkte med försöka mig på help desken. Med risk för en självförtroendeknäckning inom datorkategorin. Jag vill också vara en av dem som lägger huvudet mycket förstående på sned och långsamt och tydligt förklara att tyvärr har din dator hängt sig för han tyckte du behandlande honom hårdhänt.

Slängde iväg mig till ytterligare förvirringar på Aerobic Kondition. Åter mest ett träningspass där jag står och fnissar för mig själv för man ska göra blocken höger/vänster. Det är svårt för en som hela sitt aktiva idrottsliv bara behövt slänga sig till höger eller vänster, inte kontrollera sina armar och ben.

Förvirrad på fest hör väl till vanligheterna. Mitt hår fortsätter att förvirra mig. Hur så få hårstrån ändå kan ta så stort kommando till att inte kunna göra något alls med. Det slutade med att jag knallade ut i hästsvans och sidbena. Jag? Sidbena? Jag hatar att ha sidbena. Jag ser ut som en snäll nunna. Men då var jag tillräckligt glad ändå för att bry mig om det. Utgången inkluderade aerobic på dansgolvet, språngmarch på torget (jag vann, leve gympadojorna!), stor pengaförlust på öl där man köper dyrt och säljer billigt samt pommes. Jag var dessutom så otroligt smart när jag kom hem på natten och förbannade min huvudvärk och täta bihålor att jag sprayande snoken full av nässpray. Till saken hör att jag inte tål nässpray, så natten har bestått av en svullen snok och många nysningar. Släppte ofrivilligt in en geting vid åttasnåret, så då gick jag upp, for en sväng och tränade och köpte kaviar. Dags för kaviarmackor! Dammsugning efteråt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home